pondělí 17. října 2011

Jak jsem potkal brouky

V rámci pánské jízdy Asnen 2011, kterou jsem letos, tak jako loni podnikli na jezero Asnen ve Švédsku (Kommune Tynsgrid), jsem neponechal nic náhodě. S ostatními účastníky zájezdu jsem vyrazil jeden den na jezero namáčet naprosto bez účinku pruty do vody a zatímco pánové v tomto úsilí se stejným výsledkem setrvali i nadále, já jsem se jal brouzdati opět po okolí. Nikterak jsem však neponechal nic vrtkavé náhodě a již v teple domova a svitu monitoru jsem se teoreticky připravil. V nedalekém Rydu se měl nacházet tzv. Old car cementary (my bychom to označili jako šrotiště případně bordel v lese), takto místní zajímavost. V přilehlém lesíku se podél pěšiny a v bažině povaluje asi stovka vraků starých Amerik, VW, Oplů a Citroenů. A tam jsem potkal brouky:-)). Potkal jsem i jiné, ale ty budou v dalším příspěvku. Fotky jsou úmyslně barevně přetažené, nějak mi přijde, že to k těm vrakům patří. Co mě jako zajímavost fascinovalo, byla naprostá svěžest chromovaných dílů; zatímco plechy chroustala rez, chromované kličky, kliky a rámování vesele svitilo v podrostu.














2 komentáře:

  1. Ahoj Peťo,
    naprosto super fotky plné inspirace nejen pro technikáře, ale i pro nás, figurkáře...
    Díky za ně...
    M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mílo, díky, jsem rád, když to pomůže a občas se to i líbí :-))
    P.

    OdpovědětVymazat